Gyakori kérdések
Utólag variálható a karszalag színe vagy mintája?
Igen, a karszalag színe és mintája utólag is módosítható. Webshopunkban különféle egyedi színű és mintájú szalagok rendelhetők.
Hogyan működik, ha teljesen gondozásmentes?
Az NFC technológia akkor működik, ha két eszköz közvetlen közelségbe kerül egymással. Az adatcsere biztonságos, mivel az NFC-kommunikáció lehallgatása gyakorlatilag lehetetlen. Az NFC lehetővé teszi az érintés nélküli adatcserét, miközben csak az egyik eszköznek van szüksége energiaforrásra. Az NFC az érintés nélküli chipkártya-technológia kiterjesztése, amely támogatja a kétirányú kommunikációt, így új lehetőségeket nyit a biztonságos érintés nélküli kommunikáció számára. Fontos, hogy az NFC kompatibilis a meglévő érintés nélküli chipkártya-infrastruktúrával.
Mi a teendő, ha a karszalag meghibásodik?
Kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A lehető leghamarabb megoldást kínálunk a problémára.
Kutyának vagy cicának is vásárolhatok karkötőt?
Természetesen igen. Készítünk nyakörvre helyezhető nfc chippet házikedvencek számára is, amelyek tartalmazzák a gazdi telefonszámát és szükség esetén a lakcímet is.
Mi a teendő, ha az NFC elromlik? Hogyan lehet kiolvasni az adatokat?
Minden termék egy egyedi azonosító kóddal (UID) van ellátva, amely betűk és számok véletlenszerű kombinációja. Ez alapján pontosan azonosítani tudjuk a karszalagot és a hozzá tartozó adatokat.
Vissza lehet élni az adataimmal?
Az életmentő karkötő csak a legszükségesebb adatokat tárolja, amelyek az életmentéshez szükségesek, így ezekkel az adatokkal nem lehet visszaélni.
Hogyan tudom átvenni a terméket?
A termékeket csomagpontra postázzuk, vagy házhoz szállítjuk.
Mennyibe kerül a szállítás?
Csomagpontra történő szállítás díja 1290 Ft, házhoz szállítás esetén 1990 Ft.
Visszaküldhetem a terméket, ha nem tetszik?
Igen, amennyiben a termék sérülésmentes, visszavásároljuk azt.
Milyen garanciát vállalnak a termékre?
Ha a termék meghibásodik, kétszer díjmentesen kicseréljük.
Hogyan tudok megrendelést leadni?
Ha nincs számítógépem, telefonom vagy más okoseszközöm, de szeretnék életmentő karkötőt, akkor is tudok vásárolni és használni?
Természetesen igen. Ügyfélszolgálatunk minden szükséges segítséget megad a vásárláshoz és a használathoz.
Elveszett a karkötőm! Mit csináljak?
Az elveszett karkötőt azonnal tiltjuk, amennyiben jelzed az info@eletetmentek.hu e-mail címen. Kérjük annak a nevét add meg aki viselte a karkötőt, illetve ha van rendelésszám, vagy UID kód az is jól jöhet.
